1. Do Hotelu NASZE KOTY przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia z potwierdzonymi aktualnymi szczepieniami:
    przeciw chorobom zakaźnym – 1 raz na 2 lata.
    Warto również przeprowadzać:
    odrobaczenie – 1 raz na 6 miesięcy. Można zlecić tą usługę nam, pozostawiając pupila – cena 30 PLN.
  2. Właściciel pozostawia kontakt do siebie oraz najchętniej też do lekarza weterynarii prowadzącego zwierzę. Koszty ew. opieki medycznej, niezbędnej w razie choroby zwierzaka, ponosi Właściciel.
  3. Płatność za pobyt przyjmuje się w dniu oddawania zwierzaka z hotelu.
  4. Zwierzę pozostawione w hotelu NASZE KOTY otrzymuje posiłki w zależności od indywidualnych potrzeb. Żywienie ustalane jest z Opiekunem zwierzęcia.
  5. W razie nie odebrania zwierzęcia w dniu zakończenia pobytu przez Opiekuna oraz niemożności kontaktu telefonicznego przez 7 kolejnych dni i/lub brak uregulowania płatności za przedłużony pobyt – zwierzę przechodzi na własność hotelu.

REZERWACJE TERMINÓW POBYTU

Proszę pamiętać, iż mamy ograniczoną liczbę miejsc pobytowych, które są na wagę złota zwłaszcza w sezonie.
Nie chcemy odmawiać nikomu – pragniemy przyjąć do Hotelu wszystkie potrzebujące czasowej opieki koty i właśnie w tym celu zachęcamy i prosimy o rezerwowanie pobytów dla swoich pupili.
Osoby zdecydowane pozostawić kota pod naszą opieką i pewne terminu (+/- 1 dzień) a pragnące zapewnić miejsce dla swojego kota, proszone są o dokonywanie rezerwacji i wpłatę zadatku, który jest kwotą bezzwrotną – to jedyny sposób zagwarantowania przyjęcia pupila
(PRZEPRASZAMY ale rezerwacji telefonicznych oraz tych bez wpłaty nie przyjmujemy).

Brak wpłaty zadatku nie oznacza, że nie przyjmiemy Państwa pupila do hotelu – oznacza jedynie, iż nie będzie zarezerwowane wybrane/ ulubione pomieszczenie…..i jedynie przy pełnym obłożeniu oznacza brak możliwości goszczenia w Hotelu NASZE KOTY.

Rezerwacji dokonujemy w następujący sposób:

  • wysyłamy maila na adres naszekoty@op.pl w którym podajemy:
    – imię pupila/lub pupili,
    – planowany termin pobytu w Hotelu NASZE KOTY,
    – wybrany standard pomieszczenia,
    – swój numer telefonu,
  • po otrzymaniu od Hotelu informacji zwrotnej o wolnym miejscu i łącznej sumie opłat za pobyt – prosimy o przelanie ZADATKU = 50% tej kwoty, w terminie 24 godzin, na konto o numerze 32 1140 2004 0000 3102 5214 8328
    (w tytule przelewu proszę bezwzględnie wpisać termin pobytu + imię pupila),
  • wpłata po wyznaczonym czasie nie może być wiążąca i zostanie zwrócona jeśli w międzyczasie zarezerwowano wolne miejsca,
  • pupile można przywozić do hotelu i odbierać w każdy dzień od 8 – 22 (z wyłączeniem świąt np; Wielkiej Nocy, Bożego Narodzenia, Sylwestra…) – zawsze jednak po wcześniejszym ustaleniu dokładnej godziny,
  • brak wpłaty ZADATKU na poczet rezerwacji, rozumiem jako brak pełnego zdecydowania na pobyt pupila w Hotelu lub brak pewności, co do terminów o które Państwo pytali,
  • niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Hotelu NASZE KOTY, wyślemy do Państwa maila z potwierdzeniem gwarantującym przyjęcie Państwa milusińskiego w w/w terminie.

Z uwagi na spokojny wypoczynek i bezpieczeństwo powierzonych nam kotów, możliwość oglądania Hotelu NASZE KOTY istnieje:

– w okresie od października do maja – w dowolnych porach, zawsze jednak po wcześniejszym uzgodnieniu terminu

– w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień – tylko w poniedziałki 10-12 (po wcześniejszym potwierdzeniu przyjazdu)